KM 2019

Klubbmesterskap – lørdag 31. august 2019

Florø Seilforening inviterer med dette til klubbmesterskap 2019. Seilasen er åpen for tur- og havseilere der rormann er medlem av Florø seilforening.

Seilasen er underlagt ISAFs Kappseilingsregler, NOR Rating reglene og seilingsbestemmelsene som vil bli utlevert ved påmelding.

Start vil bli fra Furuholmen ca kl. 10.

Påmelding fra kl 09.00.

Skippermøte kl 09.30

Startkontingenten er kr. 200,-.

Avvik fra standard NOR Rating må meldes til Astor Hugøy på tel. 901 98 872 senest 96 timer før start.

Det blir lagt opp til to seilaser før lunsj og to etter. Det blir servert fiskesuppe som tidligere år til kr. 100,-.

Rekefest

Etter siste seilas blir det rekefest. Festen er åpen for alle, om du har interesse for seiling, er medlem i foreningen, er med som mannskap eller rett og slett liker reker! Du tar selv med det du vil drikke. Tåler du ikker reker? Gi oss beskjed om det og vi tryller frem noe annet! Rekefesten finner sted i vårt nye klubbhus. 100,- pr. person.

Påmelding innen onsdag 28.august til Laila på tlf 41689820