Florø seilforening - seil ut 2018
,

Vi lanserer SEIL UT 2018

Florø Seilforening lanserer Seil Ut – 2018!

Vi slår et slag for turseilingen og lanserer nå Seil Ut – 2018 etter inspirasjon fra Molde Seilforeninger. Seilforeningen har utarbeidet en liste over gjestehavner som vi definerer som Seil Ut-poster. Vi holder oss til havner som har gjesteplasser og som er tilrettelagt for besøk.

Premiering

Det blir premiering til den båten som har vært innom flest forskjellige havner og til den båten som har flest poeng. For hver havn får båten 1 poeng.

Regler for deltagelse

• For å være med i konkurransen må deltaker være medlem i Florø Seilforening
  • Det er antallet registreringer pr. båt som gjelder (poengene tilfaller båten hvis noen er skipper på flere båter)
  • Sesongen varer fra 24. mars (palmelørdag) til 28.oktober. Siste frist for registrering av turer er 15.november